Jeļena Sivuha

PAR MANI

Izglītība:

Mana pirmā izglītība un ilgstoša darba pieredze saistīta ar medicīnu – tā ir bērnu un neiroloģiskā nodaļa slimnīcā. Tālākizglītības pamatstimuls bija daudzgadīga profesionālā darbība – mīlestība, rūpes, patiesa interese par cilvēkiem un eksistenciālajiem jautājumiem.

  • Latvijas Universitāte Pedagoģijas un psiholoģijas fakultāte. Ieguvusi: sociālā psihologa asistenta kvalifikāciju. Augstākās profesionālās izglītības diploms Nr. 000374, 2002. g.
  • Daugavpils Universitāte Sociālo zinātņu fakultāte. Ieguvusi: Sociālo zinātņu maģistra grādu psiholoģijā, maģistra diploms sērija MD C Nr. 0229
  • Baltijas psihoorganiskās analīzes centrs / Francijas Psihoorganiskās analīzes skola.
  • EFAPO Ecole Francaise D’Analyse Psycho-Organique. Psihoterapeitu apmācības kurss, psihoterapeita sertifikāts (Nr.991, 2008.g.)
  • Latvijas Psihoterapeiu biedrība. Psihoterapeita sertifikāts reģistrēts Latvijas Psihoterapeitu reģistrā ar Nr. 0244. www.psihoterapija.lv/registrs

 

Papildus izglītība:

  • „Psihiatrija psihoterapeitiem” teorētiski-praktiskais kurss. Latvijas Psihiatru asociācija, atestāts Nr.77., Rīga.
  • Profesionālās attīstības programma „Psihoorganiskā analīze”. EFAPO, Francija.
  • Profesionālās attīstības programma psihoorganiskajā analīze. Baltijas Psihoorganiskās analīzes centrs, Rīga.
  • „Psihoanalītiskā diagnostika ” Nancy McWilliams Ph.D., ABPP. «PSYCON», Kijeva, Ukraina.
  • Raksturoloģijas cikls „Par narcistiskām personībām.” Ģinta Ratniece, Rīgā.
  • LPB konferences „Terapeitiskās attiecības. Prieks un nogurums”, „Psihoterapeita profesionalitāte. Identitāte. Attīstība. Krīze”, „Filozofijas un garīgas aspekti psihoterapijā”, „Darbs ar seksualitātes jautājumiem psihoterapijā: teorija, prakse, gadījumi”. Latvijas Psihoterapeitu biedrība, Rīga.
  • Starptautiskā konference „Mīlestības, attiecības, transformācija, dzīvē un psihoterapijā”. Latvijas Psihoorganiskās psihoterapeitu biedrība, Baltijas Psihoorganiskās analīzes centrs, Sigulda, Latvija.
  • Tālākizglītības seminārs „Darbs ar pusaudžiem, attīstības perspektīvas. Agrīnā trauma un identitāte pusaudža vecumā.”

Skolas psihologa profesionālā darbības 10 gadu garumā, paplašināja manas teorētiskās un praktiskās zināšanu robežas darbā ar pusaudžiem, pirmskolas un skolas vecuma bērniem, saistībā ar viņu pamat grūtībām un īpatnībām.

Esmu Latvijas Psihoorganiskās analīzes psihoterapeitu biedrības ( LPOA) biedrs, ka arī Latvijas Psihoterapeitu biedrības (LPB) biedrs.

Praktiskā virzība:

Pamatpieejas: psihoorganiskā analīze. Izmantoju arī smilšu terapijas elementus, kā arī artterapijas, ģimenes sistēmiskās psihoterapijas elementus.

Darbības sfēra:

- psiholoģiskā konsultēšana;
- individuālā psihoterapija;
- grupas psihoterapija;
- apmācības grupas (semināri);
- psiholoģiskā konsultēšana skype.

Specializācija:

Depresijas, bailes, attiecību grūtības (tajā skaitā ģimenē), konflikti, vientulības sajūtas, nepārliecinatība par sevi, zuduši dzīves jēga, grūtības pieņemt lēmumu, krīzes, psiholoģiskās traumas un tas sekas.

Palīdzība pašizziņā, mērķa izvirzīšanā, resursu apzināšanā, izvēles īstenošanā, psiholoģiskās noturības nostiprināšanā, adaptācijā apkārtējā vidē, kā arī labākā sevis iepazīšanā.